به عنوان یک صاحب کسب و کار، اگر لیوان کاغذی سفارشی شما طرح ها و لوگوهای چشم نوازی را به تصویر بکشند، مطمئناً مشتریان شما خوشحال خواهند شد. علاوه بر این، این فنجان های قهوه یکبار مصرف سفارشی بسیار مفید و سودمند هستند.
هرساله تعداد بیش از 16 میلیارد لیوان یکبار مصرف درسراسر جهان استفاده می شود. برای صاحب کسب و کار، این به معنای یک بازار بزرگ است که میتوان آن را به راحتی و به طور موثر هدف قرار داد. با وجود ارقام خیره کننده، استفاده از لیوان کاغذی همچنان میتواند روشی سازگار با محیط زیست برای انتقال پیام شما باشد.
لیوان کاغذی با لایه نازکی از پلاستیک یا پلی اتلین پوشانده می شوند تا از نشت مایع از کاغذ جلوگیری شود.
مزایای استفاده از لیوان کاغذی برای مشاغل
فنجان های کاغذی یکبار مصرف چاپ شده سفارشی به عنوان راهی برای کسب و کارها برای به نمایش گذاشتن نام تجاری خود به شیوه ای متمایز به طور فزاینده ای محبوب می شوند. فنجان های قهوه یکبار مصرف متعددی وجود دارد که می توان از آنها برای اهداف مختلف استفاده کرد. این فنجان ها اغلب با نام یا لوگوی شرکت حک می شوند و به راحتی برای مشتریان قابل شناسایی هستند.
در اینجا 5 دلیل وجود دارد که ثابت می کند لیوان کاغذی روشی فوق العاده برای تبلیغ کسب و کار شما هستند.
- افزایش قرار گرفتن در معرض نام تجاری
به طور متوسط، مصرف کننده حدود 20 تا 30 دقیقه برای نوشیدن یک نوشیدنی گرم زمان می برد. در این مدت، پیام برند شما نه تنها برای مصرف کننده بلکه برای همکاران، دوستان و حتی عابران او نیز بسیار قابل مشاهده است.
در واقع یک لیوان کاغذی چاپ شده زمان زیادی را برای هک شدن پیام برند شما بر ذهن مخاطب اختیارتان می گذارد. این تأثیر در مقایسه با یک کمپین تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی، که در آن تحقیقات نشان داده است که هر تبلیغ کمتر از آن دیده می شود، بیشتر قابل توجه است.
این گزینه میتواند آگاهی از برند شما را تقویت کند.این اقلام به دلیل استفاده زیاد و در معرض دید قرار گرفتن بسیار کاربردی بوده و تاثیر به سزایی در تبلیغ برند شما دارند. یک لیوان قهوه که روی آن آرم یک کسب و کار نقش بسته است، یک وسیله ارزان و در عین حال موثر برای تبلیغ کسب و کار در دسترس است.
- آنها فقط برای کافی شاپ ها نیستند
یک تصور غلط رایج این است که لیوان کاغذی طرح دار فقط برای مشاغلی مناسب هستند که نوشیدنی های گرم می فروشند. این مطمئناً رایج ترین خروجی است، اما انواع مختلفی از کسب و کار وجود دارد که می توانند از مزایای لیوان کاغذی مارک دار بهره مند شوند، از جمله:
- نمایشگاه های فروش
- کارگزاران املاک
- بیمارستان ها
- برگذارکنندگان ایونت ها
- آرایشگاه ها و سالن های زیبایی و…
واقعیت این است که هر کسبوکاری می تواند با ارائه انواع نوشیدنی، آگاهی از برند خود را افزایش دهد و وفاداری مشتری را افزایش دهد، و وقتی در کاپ هولدر استارباکس ارائه شود، پیام شما فوراً در دستان آنها قرار میگیرد!
- یک پیام زیست محیطی برای مشتریان خود ارسال کنید
محبوبیت زیاد لیوان کاغذی با یک جنبه منفی زیست محیطی همراه است. اما نمونه های گیاهی و سازگار با محیط زیست بسیاری موجود هستند که کاملاً کمپوستپذیر، زیست تخریبپذیر هستند و از منابع پایدار تهیه میشوند. طیف وسیعی از فنجان های مجموعه نیلاکاپ شامل لیوان هایی است که با محیط زیست سازگار بوده و در مدت زمان کوتاهی تجزیه می شود.
این بدان معناست که علاوه بر تبلیغ پیام برند خود، می توانید مشتری خود را از تعهد کسب و کار خود به محیط زیست نیز آگاه کنید. در عصر آگاهی از محیط زیست امروزی، این یک نقطه فروش بزرگ است.
- استفاده از لیوان کاغذی با طرح اختصاصی
رویدادها و نمایشگاهها فرصتهای خوبی را برای کسبوکارها فراهم میکنند، زیرا در حال حاضر یک پایگاه مشتری بسیار هدفمند ارائه میدهند. با این حال، نقطه ضعف این است که رقابت احتمالاً در تعداد بالایی نیز وجود خواهد داشت!
ارائه لیوان کاغذی طرح دار از غرفه یا نمایشگاه خود یک راه عالی برای پخش پیام شما در سراسر رویداد و جلب علاقه است. حتی اگر نوشیدنیهای گرم ارائه نمیدهید، پر کردن آنها با هدایایی مانند شیرینی راهی عالی برای ایجاد تعامل با مشتری است.
- مقرون به صرفه بودن
لیوان های کاغذی مارک دار ارزان تر از سایر انواع تبلیغات هستند. لیوان کاغذی طبق ماهیت خود به گونه ای تولید می شوند که تا حد امکان مقرون به صرفه باشند و این امر باعث کاهش هزینه ها می شود.
اما نکته دیگر عدم نیاز به پرداخت هزینه برای فضای نمایش یا اسلات رسانه های اجتماعی است. هنگامی که فنجان ها چاپ می شوند، هزینه های تبلیغاتی انجام می شود و لحظه ای که فنجان ها در قفسه ها قرار می گیرند، آنها شروع به کار جادوی خود می کنند.
معرفی لیوان کاغذی دو جداره
در اینجا چند نکته مهم در مورد لیوان کاغذی دوجداره وجود دارد:
1. تأثیرات زیست محیطی: لیوان کاغذی یکبار مصرف سازگار با محیط زیست نیستند زیرا به جنگل زدایی کمک می کنند و مقدار قابل توجهی زباله تولید می کنند. طبق گزارش آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA)، لیوان کاغذی 23 درصد زباله های دفن زباله را تشکیل می دهند. با این حال، برخی از لیوان های کاغذی از مواد بازیافتی ساخته شده اند و پس از استفاده قابل بازیافت هستند.
2. اندازه ها و شکل ها: لیوان های کاغذی یکبار مصرف در اندازه ها و شکل های مختلفی وجود دارد که از 4 اونس تا 20 اونس متغیر است. برخی از فنجان ها دارای طراحی مخروطی هستند، در حالی که برخی دیگر شکل مستقیم یا منحنی دارند. اندازه و شکل فنجان به کاربرد مورد نظر بستگی دارد.
3. مواد: لیوان کاغذی یکبار مصرف از مقوا ساخته می شود که نوعی کاغذ ضخیم است که با لایه نازکی از پلاستیک یا موم پوشانده می شود. پوشش پلاستیکی یا مومی لیوان را ضد آب می کند و از خیس شدن آن جلوگیری می کند.
4. چاپ: لیوان کاغذی یکبار مصرف را می توان با آرم، طرح یا برند سفارشی کرد. چاپ معمولاً با استفاده از جوهر غذایی که برای مصرف بی خطر است انجام می شود.
5. هزینه: لیوان کاغذی یکبار مصرف در مقایسه با انواع دیگر لیوان ها نسبتاً ارزان هستند و آنها را به گزینه ای محبوب برای مشاغلی که نوشیدنی سرو می کنند تبدیل می کند.
6. بهداشت و ایمنی: لیوان کاغذی یکبار مصرف به طور کلی برای استفاده بی خطر هستند تا زمانی که از مواد غذایی ساخته شده باشند و با مواد مضر آلوده نباشند. با این حال، برخی از فنجان ها ممکن است حاوی مواد شیمیایی باشند که می تواند به مایع نفوذ کند و خطراتی برای سلامتی ایجاد کند.
7. بازیافت: در حالی که لیوان کاغذی یکبار مصرف را می توان بازیافت کرد، اما به دلیل پوشش پلاستیکی یا مومی، اغلب در برنامه های بازیافت استاندارد پذیرفته نمی شوند. با این حال، برخی از شرکت ها برنامه های بازیافت تخصصی لیوان کاغذی را ارائه می دهند.
به طور کلی، لیوان کاغذی یکبار مصرف گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای برای سرو نوشیدنی ها هستند، اما تاثیرات زیست محیطی و خطرات بالقوه آنها برای سلامتی باید در نظر گرفته شود.
کلام آخر
لیوان کاغذی مارک دار یک راه عالی برای تبلیغ برای مخاطبان هدفمند و فراتر از آن است. آنها روشی مقرون به صرفه برای افزایش آگاهی از برند و ایجاد اعتماد مشتری هستند.
در نیلا کاپ، ما میتوانیم لیوان کاغذی برای انواع نوشیدنی ها را با طرح و شعار دلخواه و متناسب با نیازها و بودجه شما ارائه دهیم. ما طیف وسیعی از ظروف یکبار مصرف، سینیها، هولدر بیرون بر، جعبههای غذاخوری و موارد دیگر را در اختیار شما قرار میدهیم.
لیوان ها و درب های یکبار مصرف ما در طیف وسیعی از اندازه ها از 4 اونس تا 16 اونس و رنگ هایی مانند سفید، قهوه ای کرافت، مشکی مات و غیره موجود هستند. از فنجان های تک جداره و یا فنجان های دو جداره درب دار ما استفاده کنید تا نوشیدنی های گرم خود را مدت بیشتری گرم نگه دارید.